• شنبه ٢٤ دی ١٤٠١-١٥:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٩٥٨
نادعلی خبر داد؛

بررسی برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورا اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصـد و بيست و یکمين جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه روز سه شنبه بیست و پنجم دی ماه 1401 اظهار داشت: در بخش ابتدایی جلسه، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت و پس از آن جلسه وارد دستور خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این جلسه 3 دستور خواهد داشت گفت: دستور نخست صحن یکصد و بیست و یکم به " بررسی مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران" که در قالب یک فوریت استفساریه از سوی شهردار تهران برای الحاق تبصره به این مصوبه به سورا ارسال شده اختصاص خواهد داشت .

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه " اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ازتباطات شهرداری تهران" نیز بعنوان دستور دوم صحن شورا خواهد بود.

نادعلی در پایان گفت: آخرین دستور صحن فردا نیز به موضوع "بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران" در نظر گرفته شده است که در این خصوص ضمن قرائت گزارش از سوی کمیسیون های تخصصی اعضای شورای شهر نیز ابعاد آن را بررسی و در این خصوص رای گیری انجام خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: